![]() ![]() |
Oct 21 2008, 04:44 AM
|
|
|
Administrator ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 65 Joined: 8-December 07 From: Oslo Member No.: 1 |
Åpnet bare. (må se episoden selv før jeg skriver noe (IMG:style_emoticons/default/tongue.gif) *gå å laste*)
|
|
|
|
Oct 26 2008, 10:01 AM
|
|
|
Member ![]() ![]() Group: Members Posts: 26 Joined: 2-January 08 From: Fal Dara Member No.: 8 |
Synes dette var sesongens hittil kjedeligste episode, skjedde jo ingenting omtrent. Eneste som var artig var Hiro og Ando.
|
|
|
|
Oct 26 2008, 10:34 PM
|
|
|
Administrator ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 65 Joined: 8-December 07 From: Oslo Member No.: 1 |
Synes du ikke at Peter mister kreftene sine er noe :-s
men uten om det så er jeg enig, ikke mye gøy egentig.. |
|
|
|
Oct 27 2008, 08:08 PM
|
|
|
Member ![]() ![]() Group: Members Posts: 26 Joined: 2-January 08 From: Fal Dara Member No.: 8 |
Vel, får rette det til sesongens hittil dårligste episode. (IMG:style_emoticons/default/wink.gif)
Regner ikke med vi har sett det siste av Peter uansett, så er ikke så bekymret. Denne episoden kom jo nesten ned på sesong 2 nivå! (IMG:style_emoticons/default/angry.gif) |
|
|
|
Dec 9 2008, 04:36 AM
|
|
|
Fersking ![]() Group: Members Posts: 9 Joined: 6-January 08 Member No.: 9 |
Hva er galt med heroes om dagen?
Episodene er jo greie, men serien mangler magien fra S1. Ja, det er bedre enn Bundy, men heroes er ikke Bundy. Det pumpes inn så mange nye skuespillere hele tiden at vi ikke får konsentrert oss skikkelig om hovedpersonene. Hvor er Micha og kusinen hans fra forrige sesong? Hvor mange nye har vi fått denne sesongen? Første sesong herjet fordi den handlet kun om en mindre krets med mennesker. Peter/nathan, Sylar, Claire m/familien, Mohinder, Matt, Hiro/ando og noen fler. Man konsentrerte seg om å utvikle karakterene. Jeg er tilbøyelig til å si at veldig få har hatt en god utvikling i Heroes. Claire blir mer og mer bitch, Peter blir sutrete og negativ, Matt blir mer og mer masete osv osv. Unntakene er HRG og Sylar(hurra remus). Og, ja Adam var bra, men så drepte de ham. Nettverket må komme seg tilbake til hovedhandlingene. Nathan og Peter må bli mer troverdige. Elle må gis en mindre rolle, jeg driter i om hun var Veronica Mars. Sylar må "go on a killing spree". Claire må bli mer positiv. Vi må få mere action. Hiro og Ando gjør jobben, men Hiro er irriterende som "10åring". Møhinder må få et mer troverdig manus, ett hvor man faktisk kan tro på at han er biolog og ikke bare en melodramatisk tosk uten innsikt. Matt Parkman må slutte å være så stressende og pågående. Pluss at hans nye flamme og hans stupforelskelse er patetisk. Booyah. Svaliant out! |
|
|
|
![]() ![]() |
| Lo-Fi Version | Time is now: 4th September 2010 - 11:27 PM | |
| IP.Board Skin Developed By Creative Networks | ||