![]() ![]() |
Jan 29 2008, 08:31 PM
|
|
|
Advanced Member ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 46 Joined: 8-January 08 From: Vest Agder Member No.: 11 |
Artikkelen er tatt fra VG
På ambassade-turné mot hvalfangst «Heroes»-stjernen Hayden Panettiere (18) oppsøkte den norske ambassaden i Washington i går med personlig brev til Jens Stoltenberg. (IMG:http://www.vg.no/bilder/edrum/1201597372869_40.jpg) ENGASJERT DYREVENN: Hayden Panettiere (18) - her på en filmgalla i desember. Skuespilleren og dyrevernaktivisten Hayden Panettiere skal ha tilbrakt en halv time på den norske ambassaden, men ifølge Kjendis.no imponerte hun ikke ambassaderåden med sine argumenter mot hvalfangst. - Hun fremførte velkjente argumenter. Det gikk på at hvalen er utrydningstruet og særlig intelligent. Og at det er farlig å spise hvalkjøtt, sier ambassaderåd Petter Meyer til nettstedet. Brev 18-åringen skal ha hatt med seg et brev til statsminister Jens Stoltenberg. Det vil bli videresendt til Oslo. Panettiere kom i følge med moren sin og en annen hvalforkjemper. - Primadonna Ambassaderåden omtaler TV-stjernen som «særdeles selvopptatt og noe av en primadonna» - uten spesiell interesse for vitenskapelige og funderte argumenter for hvalfangst. - Hvalen er ikke utrydningstruet, sier Meyer til nettstedet. 18-åringen, aktuell i TV-serien «Heroes» (NRK og NRK 3), skal også ha besøkt den japanske og den islandske ambassaden i samme ærend. Delte ut løpesedler I helgen demonstrerte Panettiere på Dupont Cricle i Washington. - Ikke bare slaktes disse dyrene på en brutal måte. Kjøttet inneholder også store mengder kvikksølv, skal skuespilleren ha forklart mens hun delte ut løpesedler til de mange skuelystne. - Jeg får et kick av å føle at det jeg gjør betyr noe. Jeg vil heller at folk skal legge merke til meg for denne innsatsen i stedet for at jeg går på shopping, sier Panettiere til Washington Post. I dag skal hun etter planen møte senator John Kerry for å mane ham til å ta et standpunkt for hvalenes sak. Voldelig sammenstøt Panettiere skapte store overskrifter i fjor høst da hun deltok i det som endte opp som en farlig demonstrasjon mot delfinjakt i Japan. Bildene av den gråtende 18-åringen som måtte gi tapt mot rasende fiskere, gikk verden rundt. |
|
|
|
Jan 29 2008, 10:52 PM
|
|
|
*boom* ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 31 Joined: 8-December 07 From: Oslo Member No.: 2 |
Hun virker særiøs om denne saken, men hun er neppe den skarpeste kniven i skuffen.
Å kalle henne primadona synes jeg var unødvendig av ambassadøren... |
|
|
|
Feb 3 2008, 09:29 PM
|
|
|
Administrator ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 65 Joined: 8-December 07 From: Oslo Member No.: 1 |
Jeg synes nå at hun kanskje burde ha fått med seg en del mer fakta om saken før hun dro dit - er overdrevet av ambasaden å kalle henne en primadonna, men det er sikkert det hun virka som når hun kom inn siden hun kom litt lettpakket på fakta.
|
|
|
|
Oct 9 2008, 11:32 PM
|
|
|
Fersking ![]() Group: Members Posts: 9 Joined: 6-January 08 Member No.: 9 |
Jeg synes det er helt fair at hun blir kalt en primadonna dersom hun har oppført seg som en(dersom).
Husker denne artikkelen. Ble irritert over det lave kunnskapsnivået Hayden hadde. Claire er mye tøffere. Får prøve å ikke se de som en og samme person i s3. |
|
|
|
![]() ![]() |
| Lo-Fi Version | Time is now: 4th September 2010 - 11:21 PM | |
| IP.Board Skin Developed By Creative Networks | ||