![]() ![]() |
Jan 10 2008, 07:42 PM
|
|
|
Advanced Member ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 46 Joined: 8-January 08 From: Vest Agder Member No.: 11 |
På cdon står det:
Foreløpig utgivelsesdato 13-02-2008 Jeg håper inderlig at det er riktig, for jeg har sinnsykt lyst å se sesongen igjen på nytt (med dvd kvalitet). Jeg snakker nå om 7disc verisjonen, ikke den som er delt inn i "Part 1" og "Part 2". Hvis noen andre har noen andre plasser hvor det er mer opplysninger om dette så er det bare å poste det her i tråden (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) Flere enn meg som skal kjøpe DVD`en og se sesongen på nytt ? EDIT: Nå tuller jeg egentlig noe veldig, ser ut som sesong 1 er på dvd andre plasser i verden allerede, lol. Var liten vits i denne tråden nå egentlig (IMG:style_emoticons/default/tongue.gif) |
|
|
|
Jan 11 2008, 07:20 AM
|
|
|
*boom* ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 31 Joined: 8-December 07 From: Oslo Member No.: 2 |
På cdon står det: Foreløpig utgivelsesdato 13-02-2008 Jeg håper inderlig at det er riktig, for jeg har sinnsykt lyst å se sesongen igjen på nytt (med dvd kvalitet). Jeg snakker nå om 7disc verisjonen, ikke den som er delt inn i "Part 1" og "Part 2". Hvis noen andre har noen andre plasser hvor det er mer opplysninger om dette så er det bare å poste det her i tråden (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) Flere enn meg som skal kjøpe DVD`en og se sesongen på nytt ? EDIT: Nå tuller jeg egentlig noe veldig, ser ut som sesong 1 er på dvd andre plasser i verden allerede, lol. Var liten vits i denne tråden nå egentlig (IMG:style_emoticons/default/tongue.gif) (IMG:style_emoticons/default/laugh.gif) |
|
|
|
Jan 11 2008, 10:19 AM
|
|
|
Advanced Member ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 46 Joined: 8-January 08 From: Vest Agder Member No.: 11 |
Du kan egentlig bare slette tråden Joaquin, det er lite mening i den nå, jeg rota noe fryktelig, hehe.
Bestilte dvd`en fra danmark i går kveld (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) |
|
|
|
Jan 11 2008, 03:00 PM
|
|
|
*boom* ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 31 Joined: 8-December 07 From: Oslo Member No.: 2 |
Du kan egentlig bare slette tråden Joaquin, det er lite mening i den nå, jeg rota noe fryktelig, hehe. Bestilte dvd`en fra danmark i går kveld (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) Nei, trenger ikke å slette den. så hyggelig at du fikk tak i den da, skal nok etterhvert skaffe meg en jeg også (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) |
|
|
|
Jan 11 2008, 03:24 PM
|
|
|
Tja, den kan vell brukes til å diskutere sesong 1 DVD`en.
Jeg kjøpte den på www.dvdstrax.com, som er en dansk side. 359,- tror jeg den kostet (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) |
|
|
|
Jan 11 2008, 05:35 PM
|
|
|
Tja, den kan vell brukes til å diskutere sesong 1 DVD`en. Jeg kjøpte den på www.dvdstrax.com, som er en dansk side. 359,- tror jeg den kostet (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) Ja det er vel en allright pris vi jeg tro (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) Blir nok import for meg også,venter ikke til hele kommer ut hit nei (IMG:style_emoticons/default/unsure.gif) |
|
|
|
Jan 11 2008, 06:06 PM
|
|
|
Flott (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)
Så kan vi diskutere sesong 1 igjen, finner sikkert noen nye ting/mysterier å diskutere når jeg ser den på nytt. |
|
|
|
Jan 14 2008, 08:39 PM
|
|
|
Administrator ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 65 Joined: 8-December 07 From: Oslo Member No.: 1 |
Har - part 1 greia..
må kjøpe i part 2 også da tenker jeg.. men jeg venter - vil 'adde' til salget i norge. sånn for å vise at vi fins (IMG:style_emoticons/default/tongue.gif) LOL |
|
|
|
Jan 19 2008, 12:55 PM
|
|
|
Wooo, der var jeg netopp å henta DVD`en! Hele 7 disc`er med Heroes! (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif)
|
|
|
|
![]() ![]() |
| Lo-Fi Version | Time is now: 4th September 2010 - 11:27 PM | |
| IP.Board Skin Developed By Creative Networks | ||